veckan.

haft en hel mysig jul, jobbade kväll i söndags, efter jobbet så åkte jag och lämnade bilen hos mamma och där var redan Andreas, vi åkte då hem till hans föräldrar och sov kvar där, måndag förmiddag åkte vi hem till farmor, efter 14 drog vi hem till mamma och åt och bytte julklappar, riktigt nöjd över dom (:. vid
18 kom vi hem, började dricka lite, slutade med att vi satt i köket i typ 5 timmar. vi hade så sjukt kul. vi har alltid roligt jag och mitt hjärta. somnade närmare 05 och vaknade efter 12, städa och tvätta stod på planeringen, Andreas åkte och hämtade saknade melody och ja åkte till jobbet, vid 19 hämtade Andreas upp mig och vi åkte och handlade, det blev tacomys och relativt tidig kväller, jobbar just nu, slutar dock 16 och då är det nästan dags för A att tatuera sig..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback