svar på kommentar

jag och patrik var aldrig tillsammans, men ja vi sågs även hade jag ett förhållande med Micke typ 3 gånger under detta år, upps busted :O


ni var inte tillsammans med ändå lät du honom köpa en jacka till dig och skrev hela tiden i bloggen om vilken underbar kille du hittat? seriöst du verkar ju helt ur balans och inte känna dig själv för fem öre

2012-12-21 // 17:22:57

Haha jasså man är ut balans? Alltid i början när man träffar en kille så ska man ju för fan tycka dom är underbara ... Eller? Känns jävligt dumt annars och de kanske inte fungerade mellan dom ska hon då va ensam för det? Nej man letar väl tills man hittar en rätta och jag som är extremt nära vän med lina vet att hon inte ens letade när hon och A hittade varandra! Hon mår så sjukt bra och detta är något som folk lär irritera sig på något fruktansvärt. Egentligen vem fan bryr sig om vilket jävla datum dom träffades vilken tid och vilket ögonbryn hon har mest hårstrån på det är så jävla ovesentligt och om hon fått en jacka av någon eller ej? Vem fan bryr sig inte fan frågesätter jag varenda jävel som får någt av nån vad är problemet? I mina ögon så är det avensjuka men det är du för avensjuk för att ens kunna erkänna. Jag förstår inte hur man orkar lägga ner energi och fortsätter att klicka in på en blogg om man nu irriterar sig så sjukt mkt! Snacka om att va ur balans eller att inte känna sig själv eftersom man är så avensjuk måste ha riktigt låg självkänsla!!! Godjul!

2012-12-21 // 18:47:20

anna mukka

2012-12-22 // 12:01:06

Anna book

2012-12-22 // 14:51:19

Verkar vara jävligt lätt att klanka ner på andra och vara kaxig bakom skärmen och väldigt intresserad av vem jag är men väldigt svårt och visa vem du själv är! Varför fortsätter du och går in på linas blogg när hon bara verkar irritera dig? Känns som om slöseri med tid och väldigt jobbigt och gå runt och irritera sig ma intehöver. Känns som om man har bättre för sig än de. Hoppas du får en riktigt trevlig jul, glöm dina bekymmer för imorgon kommer nya! :)

2012-12-22 // 15:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback