svar på kommentar

haha va ? Patrik har inte köpt någon jacka till mig. slutade ju träffa Patrik i september skrev jag ju. inte i balans ? vem fan är inte i balans som sitter och kommenterar och lägga sig i någon annans liv ? om du inte redan fattat det så driver jag ju, jag träffade ingen under tiden jag var med varken Micke eller Patrik. när jag träffade A hade jag ingen alls i mitt liv. och att jag inte känner mig själv ? Hah nää och de gör ju tydligen du och det är ju bra att någon känner lilla carro! vill du oxå veta vilken tid jag träffade A oxå ? att jag får en jacka eller ett par skor av "mannen i mitt liv ' gör väl inte dig.nått, avundsjuka handlar det om bara, skaffa dig ett liv ist. pröva träffa 4 olika killar samtidigt så kanske du hittar.din kärlek / dr love.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback