svar på kommentar..

jag har inte varit ut sen den 15 december, och för att vi tar nåt glas vin ikväll kvittar väl ? och bara för att det är Andreas vecka att ha mellis så då måste även jag sitta hemma ? shit, din dumma jävel, blåsta puckade idiot.. PINSAMT ! och inte klar ? med vadå ? festa ? och att "vi" har barnet ? lugna nu...


Sen den 15 december, skulle det vara länge sen? Barn och alkohol hör inte ihop så om du ska dricka hoppas jag du gör det någon annanstans än hemma med barnet. Om du träffar en kille som har barn borde du kanske vara redo gör att göra lite uppoffringar som att inte gå ut varje helg.

2012-12-28 // 16:59:30

Det blir förmodligen inte lång varigt om ni inte är likasinnade

2012-12-28 // 17:00:37
» A

Du din anonyma jävla idiot skriv va Fan du heter eller sluta kommentera. Sen om man vill ta två eller tre glas vin så gör vi det så jävla svårt att fatta eller lägga dig inte i våra liv när du inte vet nått.. Hör gärna av till mig så kan vi prata om när vi ska åka med dig till psyket mvh Andreas

2012-12-28 // 17:24:51
» Z

Barnets morsa super värre än en alkolist, och det är ren och skär sanning. Pinsamt för fan. Caroline får väl göra vad hon vill så länge inte Melody tar skada, vilket aldrig skulle ske. Jag blir fan förbannad !

2013-01-06 // 23:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback