måndag

men shit, lagom pinsamt när man läser vissa kommentarer, hur gammal är du ? bara för att jag har träffat den allra underbaraste killen i världen, någon som jag faktiskt inte alls är värd eftersom han är för underbar så ska de bli ett väldans liv, pinsamt, och varför frågar när man redan vet är ju töntigt.
Ang Patrik så slutade jag att träffa honom o slutet på september, och när jag träffade A är privat..

i vilket fall så är det måndag morgon har varit vaken i snart 3 timmar, A skulle jobba och jag behövde bilen, alltså bara att köra hjärtat till jobbet, just nu ligger faktiskt jag och melody under täcket i soffan och kollar på film. tror vi tar oss en powernap för att sedan åka hem till farmor på lunch, längtar något så innerligt till A slutar, dock börjar jag 17 så någon timme får vi pussas innan plikten kallar...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback