dåligt bloggande..

fick höra idag på stan att jag inte skriver så ofta längre, daaamn ! okej jag sätter i gång nu, varje dag kommer det ett nytt inlägg. ni kan inte förstå hur roligt jag har det med Andreas, vi skrattar flera gånger om dagen, så mycket att vi får ont i magen och inte kan andas. igår ikväll drog vi på oss varma kläder och blåste upp gummibåten och drog iväg till hemlingby, vilken fart vi hade i backen alltså, haha, sjukt kul, och jävligt kallt blev det tillslut, när vi kom hem satt vi oss båda på golvet i duschen och bara satt och mös. han har blivit mi bästa vän och pojkvän, vi har så roligt jämt och ständigt, bara massa tok hela tiden. vi har varti lediga tillsammans tisdags och igår, och ja. vi sitter aldrig still, vi är oftas ute på någonting. har aldrig tråkigt med han. det är helt sjukt hur man kan klicka som människor, efter en sån kort tid, det känns att vi kännt varandra en evighet.
 
ingen har fått mig ett le som han, ingen har någonsin fått mig att känna mig så uppskattad älskad som han får mig att känna. han är helt underbar. blickarna han ger mig, pussarna han ger mig det är så otrolig vackert. han gör mig så lycklig, jag saknar han varje minut vi är ifrån varandra, vi är så lika varandra, vi är hur mysiga som helst. vi är gjorda för varandra. jag vill aldrig leva ett liv utan Andreas.
 


hur länge har ni varit ett par? och hur länge träffades ni innan ni blev ett?

2012-12-20 // 19:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback